27 січня 2013 р.

1.3. Вставка об’єктів бібліотек. Імпорт нових 3D об’єктів.



Додавання дверей, вікон та меблів
  Щоб додати зразок меблів в  проект, просто необхідно перетягнути мишкою потрібну модель з каталогу меблів в область плану будинку або в список зразків меблів. Використовуючи кнопку Додати бібліотеку фурнітури до плану на панелі інструментів, також можна додати обраний зразок в план дизайн-проекту.
Всі об'єкти додаються в проект, одночасно відображаються в списку зразків, 2D плані і в 3D вікні.
!!! Увага, в російській  мові слово "фурнітура" має значення "аксесуари меблів", не маючи на увазі дверні ручки, петлі і так далі (прим. перекладача).
Потім додати зразки меблів, з’ясувавши розташування, нахил і розміри. Якщо функція магнетизму активована, то моделі будуть автоматично розташовані тильною стороною до стіни, а якщо  розташувати один об'єкт над іншим, великим за розміром і таким, що знаходиться на рівні підлоги, то він буде автоматично розташований над ніжнім.

 
При виділенні одного об'єкту, можна змінювати його розміри, використовуючи один з чотирьох індикаторів, що оточують виділений об'єкт (див. мал. 9).


Мал.  9. Індикатори виділеного зразка фурнітури
1. Індикатор обертання. Навівши курсор миші на нього і утримуючи натиснутою ліву кнопку миші, повертаємо об'єкт на потрібний кут. Для повороту на кут кратний 15° тримаєте натиснутою клавішу Shift.
2. Індикатор підведеної дозволяє змінювати підведену об'єкту над рівнем підлоги.
3. Індикатор висоти дозволяє змінювати висоту виділеного зразка.
4. Індикатор розміру змінює розміри меблів.


Імпорт нових 3D об'єктів
Якщо потрібний об'єкт відсутній в програмі Sweet Home 3D,  можна завантажити файл, що містить необхідну модель, і використовувати в своєму проекті. На сторінці учасників проекту Sweet Home 3D можна закачати більше 250 моделей фурнітури (http://www.sweethome3d.com/importModels.jsp). Також можна створювати і свої власні моделі в програмах Blender або Art of Illusion, оскільки програма Sweet Home 3D підтримує такі формати 3D моделей, як OBJ, DAE, 3ds, LWS, а також ZIP-архів, що містить один файл із підтримуваних форматів.

Натиснувши на кнопку Імпорт фурнітури на панелі інструментів, запуститься майстер імпорту фурнітури, який допоможе обрати файл і задати розміри 3D моделей (див. мал. 10). Якщо реалізація відбувається в операційні системи Windows, то просто перетягнете файл, що містить 3D об'єкти, у вікно програми Sweet Home 3D щоб запустити майстра.

 
 
  Мал. 10. Майстер імпорту фурнітури
1.  Натисніть на кнопку Оибрати модель і у вікні, що відкрилося, оберіть файл, що містить 3D модель. Ви також можете просто перетягнути файл на вікно майстра. Як тільки зразок завантажиться натисніть Продовжити.
2. Розташуєте модель так, щоб вид спереду у завантаженого об'єкту знаходився у відповідному віконці. Потім натисніть  Продовжити.

3. У разі необхідності можна змінить ім'я, розмір,  колір моделі, а також вид моделі (вікно, двері або меблі). Потім натисніть Продовжити.
4. Поверніть ікону зразка меблів так, щоб  було наочне видно, який зразок обирається в каталозі меблів. Потім натисніть Завершити.
Як тільки майстер імпорту фурнітури завершить роботу, зразок, що імпортується, з'явиться в каталозі фурнітури або на плані залежно від настройок завантаження. Завантажений зразок можна використовувати, як і інші, що йдуть разом з програмою.
         Об'єкти зі сторінки 3D моделей можна  імпортувати і цілими групами (файли з розширенням Sh3d), які можна викачати в розділі Sweethome3D-models на http://downloads.sourceforge.net/sweethome3d/ . Для установки Sh3f файлу, просто двічі кликніть на нім мишкою, або використовуючи пункт меню  Фурнітура - Імпорт бібліотеки фурнітури  виберіть потрібний файл.

Немає коментарів:

Дописати коментар